Pytanie-odpowiedź
Dostępnych jest kilka opcji dostawy: firmy przewozowe, przesyłka kurierska oraz Poczta Polska.
Aby uzyskać dokładniejsze obliczenie kosztów wysyłki, skontaktuj się z menedżerami na czacie online.
- produkt nie pasował lub nie przypadł im do gustu;
- towar zostanie dostarczony wadliwy, uszkodzony lub niekompletny;
- produkt jest uszkodzony i nie działa;
- dostarczyli niewłaściwy towar;
Możesz zwrócić towar: w punkcie odbioru, paczkamate, kurierem lub pocztą. Jeśli masz pytania, możesz skontaktować się z menedżerami za pośrednictwem czatu online.
Towar podlega zwrotowi, jeżeli:
- bez śladów użytkowania;
- zachowany towarowy wygląd;
- opakowanie nie jest uszkodzone;
- zachowane właściwości konsumpcyjne towarów;
- zwracasz cały zestaw.
Aby zwrócić towar, wypełnij wniosek o zwrot za pośrednictwem formularza online na swoim koncie osobistym. Jeśli masz jakieś pytania, możesz skontaktować się z menedżerami za pośrednictwem czatu online.
Za zamówienie możesz zapłacić online w dogodny dla Ciebie sposób: kartą bankową lub przelewem. Możliwa jest również płatność gotówką przy odbiorze zamówienia.
Bądź ostrożny! Metoda płatności może być niedostępna w przypadku niektórych rodzajów dostawy lub regionu.
- Wybierz produkty i dodaj je do koszyka;
- Przejdź do sekcji «Koszyk» i kliknij «Przejdź do kasy»;
- Podaj swoje dane;
- Wybierz sposób wysyłki i podaj adres;
- Wybierz metodę płatności i kliknij «Zapłacić online»;
- Zapłać za zamówienie, a zostanie ono zrealizowane;
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia, prosimy o kontakt z naszymi menedżerami za pośrednictwem czatu online..
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?Skontaktuj się z nami, a my udzielimy niezbędnych informacji. |
Zadaj pytanie
|